June 10, 2006

Voulez-vous (ah-ha)!

Eile sai kool ametlikult läbi ja hakkas suvi. Selle puhul kogusime me kamba ja raha kokku, otsime palju süüa ja läksime grillima. Kaisa isa ateljees on kõigeilusam lagunenud korteri sarnane koht, mis üldse olemas saab olla. Ma armusin sellesse. Üle pika-pika aja sai ka peitust mängitud, oi kuidas mulle meeldib pietust mängida. Helena ja Anderas nägid nagu pruutpaar välja ja Elina, meie taimetoitlane, grillis liha ja sealsel kiisul olid kaks väga väikest ja pimedat poega ka. Olles mitu tundi grillides veetnud, läksime kõik oma suunda. Meie Kaisaga liikusime Prodance'i esinemist vaatama, mis oli väga lahe. Pärast jooksime ja hüppasime mööda linna ringi ja õhtul läksime veel korvpalli mängima ja TIPi staadionile tasaklaalu harjutama. Megatore päev oli.

Aga enne eilset sai veel Venemaal käidud (pildisüüdistusi http://lendur.j005u.net/thumbnails.php?album=7 ja http://s14.photobucket.com/albums/a326/kupii/Peterburg/ ). Peterburg sai 303. Igalpool oli paljupalju klaasikilde ja läbu. Õnneks pääsesime meie ainult sellega, et keegi viskas meid aknast välgumihkliga. Müstikat oli igasugust, näiteks kes sõi need kaks kommi ära, mis ööseks bussi olid jäänud ning kelle jalajäljed sama ööga bussi esiklaasile tekkisid. Need, kes öösel bussiga ilutulestikku vaatamast tulid, ei teadnud loomulikult sellest midagi. Andreas läks vahepeal peast aga nii soojaks, et hakkas kõrvadest auru välja ajama. Pole ka ime, kui ta pidi kuulma pikka aega minu, Kaisa ja Helena jutte, sellest kuidas nudistid põllul kasvavad, kuidas nad lammast lakuvad ja kanu õlitavad ning mida nad jaanipäeval teevad. Ave ja eelnimetatud popp poiss (kõindis ta ju kohuaeg umes 7 tüdrukuga ringi) suutsid esimese 5 minuti jooksul hotelliukse kinni panna ja võtme sisse jätta. Ühel platsil saime karupojale pai teha. Imearmas loom. Märksõnadeks võiks veel öelda mollusk, puruvanake, elevant, purskkaevud ja vihm. Ka seal oli mega.

Pärast seda paari päeva pärast leidsin ma ennast sakslaste keskelt Saaremaa ja Hiiumaa poole sõitmas. Tegelikult oli seal vanasi klassikaaslasi rohkem kui sakslasi. Igatahes sai jälle läbi käidud kõik need kohad, kuhu ekskursioonid alati viivad, sellele vaatamata oli väga naljakas. Eriti põnevad olid praamisõidud, kus harrastati keerutamist ja mööda praami jooksmist ja lainete tegemist. Räägiti palju sellest, millal saab poisist mees ja tüdrukust naine ja mängiti telefoni. Loomulikult ei puudunud bussis laulmine. Ööbimiskoht oli väga lahe. Umbes 6 kohalised majakesed keset kadakaid. Hiidlast nägin ka hetkeks. Hiiumaa sadamast leidsime me aga surnud hülge, see oli väga kurb ja rõve vaatepilt. Üldiselt kui arvestada, et ma pidin palju töid ette ja järgi tegema, et sinna ekskursioonile üldse minna, siis asi oli seda väärt.
Kui vaadata, kui palju aega ma välismaalaste keskel veetsin, siis ei imesta, miks mul oli kaua aega selline tunne, et ma võin kõvasti eesti keeles rääkida, sest keegi nagunii aru ei saa. Õnneks tegi emme mulle selgeks, et Eestis saadakse küll sellest keelest aru.

Ja ka meie muusikal sai lõpuks valmis ja etendatud. Tegime täpselt kolm esinemist. Ühe vanematele ja sõpradele, teised kaks koolikaaslastele. Aitäh Tairile, Setule ja Marile, kes mind vaatama tulid. Kõik läksid hästi, tundus et etendus meeldis publikule ja ka meil oli väga lahe seda teha. Eriti megad olid meigid ja riietused. Kui keegi juhuslikult juhtus nägema kolmapäeval kolme neiut, kellel olid kahtlased soengud ja 'natuke' liiga palju meiki peal, siis need olime meie peale etendust. Iseenesest tahaksin ma väga neid pilte näha, mida niipalju tehti, kuid minuni on jõudnud vist umbes kuus pilti.

Jumal, see sissekanne oli sulle.