October 16, 2006

Hnn...

Ma ei saa midagi teha, loodus on põnev. Eile näiteks nägin ma, et, ohoo, kaks kuusekäbi tõusevad lendu. Aga nagu hilisemal vaatlusel selgus, osutus üks neist punakseks käbi suuruseks linnuks, kes käbiga oksale lendas ja sealt seemneid sööma hakkas. Kusjuures ma olin alguses täiega ehmunud. Täna rääkis Kessu ka, et tema vaatas eile, kuidas üks käbi üle tee jooksis. Hiljem mõistis aga, et hiir hoopis.
Ja kui linnud lendavad kolmnurgas või noh V tähe kujuliselt, siis nahkhiired lendavad T tähe kujuliselt, vähemalt need viis eile õhtul küll lendasid.

Aga muidu? Mul pole elu.

Tegelikult käisime ükspäev Tõravere kandis tähti ka vaatamas, kuigi tähti me seal ei vaadanud. Võta või jäta. See eest Jumalat nägin küll. Vähemalt hetkeks sai jumalapuudus rahuldatud.

1 comment:

Anonymous said...

oi, mulle meeldib see sissekanne. :)