November 26, 2006

Birgiti roomamisaastad.

Vaatasin just läbi paaritunnise video beebi-Birgitist. Kuidas tüdruk ikka igaltpoolt välja kukkus ja igasugu rõvedusi sõi. Terve minu esimene eluaasta on jäädvustatud. Ma olin päris naljakas, muidugi mitte nii naljakas kui teised, aga ikkagi.
Sünnipäev läks üldiselt hästi. Hommikul ärgates leidsin eest kaks lillekimpu, mõlematelt emmedelt, ja kirja-kaardi Helenalt. Tähh tüdruk ^^. Muidu selleks ajaks ei olnud mulle veel üldse kohale jõudnud, et sünnipäev on. Koolis oli ka tore. Leenu ja Kupi olid mulle mõlemad koogi teinud ja kakk Mati saatis oma raamitud pildi mulle. Süüa sai väga palju, kuna esiteks oli koolis hea toit, siis olid tordid, leivad ja kommid. Kaks korda lauldi sünnipäevalaulugi. Kuna õhtul olid roosad käärid, siis sai jällegi terve päev hommikust õhtuni koolis veedetud (Roosad käärid rokkisid sajaga!). Õhtuks sõitis ka Jumal mulle külla ning tema ja Kupi ja Noa-h'iga tegelesime ja rääkisime ja sõime päris kaua aega. Siinkohal mainiks ka Triinu tehtud kaarti, mis oli väga filosoofiline (!) ja Jumal näitas meile videoid sellest, kuidas ta terve Tartu täis kirjutas, et 'PÕS Birgit 18'. Üldse olid kõik väga toredad ja kannatasid minu virisemist ja 'täiskasvanute nalju'. Kallipai teile!
Nüüd ma siis istun siin Noa-h'iga, keerutan inglitiiba sõrme ümber ja mõtlen, et Andreasel ja Kessul oleks võinud ikkagi rohkem rohelist kangast olla.

1 comment:

h. said...

Minu inglitiibne jumalus!