December 23, 2006

Kass silus vurru

ja lõi nurru.
Nurr ei nurisenud ja talus.
Nurrul polnud üldse valus.
/Nurr - Ilmar Trull/

Postitöötajad tõid minuni Kaisa saadetud paki (või noh tõid mulle lähemale ja ma läksin ise järgi). Pakki on nii uskumatult tore saada. Aitäh, tüdruk! (Järgmine kord ole palun ise ka karbis.)
Ja päkapikud tõid mulle punase küüneviili. Sellest tundsin ma juba ammu puudust! Siiamaani sujub päev väga hästi.

(Ma unustasin tulnukatest rääkida. Igatahes kolmapäeva hommikul läks mu emme jälle välismaale ja oh-seda-imet kui ma koolist koju tulles leidsin jälle kollase telgi oma vana koha pealt. Siiski, seekord see ei helendanud, kuigi päris pime oli. Neljapäeval polnud mul sellise asja märkamiseks enam aega, aga reedel oli telk igatahes jällegi otsad kokku tõmmanud ja minema jooksnud.)

No comments: