December 10, 2006

Playbox.

Mari-Setu said ka vanaks eile. Käisime ja tähistasime, jõime veini ja rääkisime teisi taga. Oli küll tore, kuigi ööseks ei jaksanud jääda. Täna käisime poistele kaasa elamas. Tubli teise koha said ja võitsid publiku südame! Ülejäänud päev (kaasa arvatud trollisõidud) veetsin geograafia kaarti õppides. Natukene on peas ka.

Keskpäeval käisime emmega poodides ka. Avastasin jälle uue asja. Sellega olin juba ära leppinud, et mul suur jalg on, no nii kolm kuni neli numbrit suurem, kui tavaliselt riiulitel olevad saapad, aga et õiges suuruses saapad mulle lihtsalt enam jalga ei lähe, tuli üllatusena. Nojah, mis teha, ju siis mul ei ole sellised jalad nagu praegu moes on, proportsioonidest väljas vms. Ja see üks seelik, mis mulle meeldis, ei läinud selga ja see teine maksis 1700.- nii et jällegi sain ainult sokid. Poes käimine on nii lõbus tegevus.

Koju tulles hakkas mul kahju neist, kes jõuludel lund ei näegi, sest vilkuvad tulukesed tõesti ka on kurvad lumeta.

No comments: