January 11, 2007

Taevas _on_ punane.

Peaksin minagi vist võtma endale nimeks 'maailmaparandaja' või siis pigem 'vaikne maailmaparandaja' kuna ma teen seda ainult oma peas. Asjad, mida ma peaksin tegema, vajuvad unarusse ja neid, mis tegelikult töötavad, tahan ma muuta, sest sedamoodi ei sobi mulle. Ja mõnikord tõlgendavad inimesed kõike liialt usuga, mis sest, et võib-olla tõesti ongi see kõik saanud usust alguse. Miks peab olema igalpool hea ja kurja võitlus, mitte lihtsalt segadusse sattunud inimesed? Ja ma tahan mõelda enne, kui karjun kõva häälega: "Mina! Mina tahan vastata! Mina tean! Vali mind!"

Ja ma tahan oma juukseid kinni panna.
Ja mulle meeldib pisarateni naerda (,mis sest, et nad mul eriti kiiresti voolama hakkavad).
Ja tegelikult ei ole asi üldse _nii_ hull.
Varsti hakkame saia tegema.

No comments: