February 22, 2007

Söömata, magamata ja haiseb suitsu järgi.

Tänane päev oli põnev. Hommikul vara (ehk siis poole 11 paiku), kui ma veel midagi aru ei saanud, helistas Andur ja ütles, et on all. Nojah, eks ma lasin ta siis sisse ja pakkusin komme. Mõne tunni pärast, kui kommid olid pmst otsas ja mitu teedki joodud, läksime linna. Kohvikusse kohvi jooma loomulikult. Seal tegime igasugu plaane eelseisvaks eluks ja mõne tunni pärast külastasime Loitsukelleri jahuosakonda, et siis Anethiga liituda, RIMIst saia osta ja suure veenmise peale naharingi minna. Naharingis oli ka põnev. Joonistasin Anethile ilusaid pilte ja siis mõtles naharingiõpetaja, et sodiks ära. Võttis lilla vildika/pastaka ja hasardiga tõmbas. Ta ei meeldi mulle. Ja Katu kleebib oma karbi peale südameid, ise väites et need on punased lehed, eksole.
Sealt edasi suundusime Anduriga Rock Cafe'sse. Võibolla alguses nägin ma tõesti selline tore kontsadel tśikk välja, kes tuli Spitbloodi kuulama, sest seal on kenad poisid, kuid kui ma olin kaua julgust kogunud ja lõpuks keskele suurte karvaste meestega kaklema/hüplema/peksma läinud, siis ma loodan, et see ekslik arvamus kadus. Päris tore oli. Nüüd on mul lisaks kelgutamise sinikatele põlvedel, seljal ja tagumikul ka sinikad kätel ja kael ja selg on niisama valusad. =)

No comments: