March 27, 2007

Elektrikatkestus.

Minu pulmatordiks saab jäätisetort. Ükspäev jõudsin lihtsalt sellisele järeldusele.
Eile oli päris põnev päev. Hommikul oli esinemine, mis läks suht metsa, aga publik ei saanud aru. Sellele järgnes keka, kus ma lihtsalt otsustasin ära keerata. Siis tuli veidi õppimist ja lõpetuseks koor, kus ma igaksjuhuks laulsin hästi halvasti. Aga koju jalutada oli ülimalt mõnus... ma ju armastan kevadet.
Mari otsustas juba esimesel koolipäeval pärast kolmandat tundi koju minna.
Täna oli ka peaaegu põnev. Algas inka tööga, mis läks sinna, kuhu kõik asjad, mis hästi välja ei tule. Sellele lisandus üle pika aja üks halb leib ja ühiskonna töö, mida ma peaaegu et oskasin. Kõige huvitavam osa oli aga elektrikatkestus ja just selle pärast, et inka õpetaja jäi lifti kinni. Kõik olid õnnelikud. Jah, me oleme õelad, aga see on juba ammu tuntud tõde. Igatahes istusin ma siis kaks tundi koolis, kirjutasin ja otsustasin, et ma ei jaksa trummidesse minna ja läksin koolibussi peale. Loogiline.
Aga mu emme ööbib vanas ilusas jahilossis. Miks ma seal ei ole?
Ja Estoniasse balletti lähen ma ka vaatama, aga ainult sellepärast, et seal on Jumal. Vaimustav!

No comments: