March 21, 2007

"Homme noki siis kana,"

ütles emme enne magamaminekut.

Muidu? Nelonen kaotati ära ja hakati selle asemel näitama MTV Eestit. Nomaitea. Ma olen endale kaks päeva ajupesu teinud, seda vaheaega ma üle ei ela. Miks nad neloneni ei näita!!!!!!!!!!??????

Eile ma käisin liigutasin ka ennast veidikene. Taasavastasin metsa. Jalutasin, jooksin, ronisin, vaatasin, keerutasin, hüppasin, naersin - üksinda loomulikult. Tema oli ikka veel sõber. Ja uue lugemiskoha leidsin ka.

Aga esmaspäeval oli mu parim sõber google. Lihtsalt.

Ahjaa. Täna käisin teatris ka. Genoomi vaatamas. Päris hea oli. Eriti meeldis see õõvastav heli enne fausti algust. Tähendab, eriti ei meeldinud, hirmus oli, aga see oli huvitav, Fausti osa oli ka iseenesest huvitav, ma isegi täiesti näeksin sellist eraldi etendusena. Seekord ma aga mõtlesin pool aega sellele, et miks seal Faust on ja kas see on see Faust või mingi muu. Ja siis ma ei saanud midagi aru. See oli ka lahe, et räägiti teaduse vahele ka puude suremisest. Ja need tasuta kommid vaheajal on ikkagi ületamatud.

Ja enne seda kõike käisin ma Tartus. Viskasin üle pika aja pararahvale pilgu peale, avastasin, et nad on ikka toredad ja olemas ja samasugused ja läksin Jumala poole magama. Ja siis nautisin rahu, sõin ja vaatasin telekat ja rääkisin. Nii hea oli. Ja kõigele lisaks sain veel autuga Tartust koju otse Trummi poe ette - niimoodi pole tükil ajal vedanud.

No comments: