June 02, 2007

Ja väiksed lapsed on nii armsad - mina ka, mina ka!

Kolmapäeval sadas terve päev. Koguaeg. Päeva põnevaim hetk oli ehk see, kui Rebane rahvarõivastes vanatädidel tantsida käskis ja need siis minema läksid, sest nad hakkasid kartma. Me esinesime ka kooriga. Pille käis kuulamas ja puha. Esinemised on tegelikult alati naljakad. Järgmine päev Jaanus kiitis ka meid.

Neljapäev oli mõttetu. Läksime Kupiga neljandaks tunniks kooli ja seal me ei teinud üheski tunnis midagi, välja arvatud keemia. Reedel oli suht sama lugu. Nt viimases, filosoofias, veensime pool tundi Otepalu, et meil pole mõtet teha tundi, sest meid on ainult neli ja meil pole õpikuid. Lõpuks lasi ta meid koju. Lastel oli geo eksam ka (kõigepeal kirjutasin 'keemia', see sõna suht kummitab mu peas koguaeg). Mõnel läks hästi, mõnel mitte. Mõni sai poole ajaga valmis ja ootab 99'sat punkti, mõni oli kogu aja ära ja arvab, et 50 ikka saab. Nagu ikka.

Aga täna hommikul käisime emmega Leena sünnipäeval. Ta sai kolmeseks. Ta on nii armas. Üldse terve nende perekond on tore ja neil on ilus korter kah. Pealegi sain mina printsessikrooni kanda ja maasikatoormoosiga pannkooke süüa. Mis saaks veel parem olla? Ja siis ma tulin koju ja sukeldusin keemiasse. Minu tuba on üleni keemiaga kaetud ja ma nüüd võib-olla juba peaaegu oskan midagi.

1 comment:

Anonymous said...

printessikroone on alati tore kanda! see mis minu õde oma kolmandaks sünnipäevaks sai ei läinud aga mulle pähe:p (tõesi väga kurb). a ja muide, ma ei usu et ta 99 puntki saab, ma arvan et ta saab kõige rohkem 98

kätlin