July 29, 2007

Paralleeldimensiooni elu

Kui eelmine n-v sai ära näha pooled sugulased, siis see n-v sai näha teist poolt (ja ma pean mainima, et seal on ütlemata palju lapsi!). Läksin reedel juba Tartu, kuid asi hakkas pihta alles laupäeva hommikul. Alguses jumalateenistus ja siis n-ö pulm, Ülle-Toomase hõbepulm. Selles suhtes on hästi tore, et nendeks ei pidanud majast lahkuma. Ma arvan, et fakt, et 60 inimest sinna kenasti liikuma ja olema mahtusid, ütleb maja suuruse kohta nii mõndagi. Ma vist iga kord imestan, kui suur see on, kuigi ma seal kohe päris mitu korda käinud olen. Ülejäänud päeva me sõime ja rääkisime ja mulle suruti fotokas kätte, ehk ma käisin ringi ja pildistasin kõiki. Ausalt öeldes, ei tea ma neist inimestest pooli. Mul on suur! suguvõsa. Ja kuigi ma olin õhtuks nii väsinud ja mu küünealused olid tomati lõikumisest punased, siis oli jällekord tore ja pühapäeval sain ma autoga kojugi...

Aga juba neljapäeval (see vist on teine eksju?) lähen ma Islandile. Üliäge. Aga samas ma eriti ei oota lendamist. Igatahes, kui keegi teab seal mingeid põnevaid ajaloolisi/raamatutest-filmidest tuntud kohti, mida külastama peaks, siis praegu oleks õige aeg sellest mulle teatada. Kuniks sinnani mõtlesin ma lugemisele pühenduda.

No comments: