August 29, 2008

Forecast Fascist Future

Ma mõtsin, et nüüd, kus homme on selline põnev päev, et ma kolin, siis võiks ju kodust teha n-ö viimase sissekande. Mitte, et mul midagi tarka öelda oleks. Ma avastasin pakkides, et mul on päris palju asju... jalanõusid ja riideid ja muud suupärast. Ses suhts et... põnev on.
Mmm... ja eile nt oli see tore asi, et ma jäin bussist maha ja pidin hästi kaua ootama. Nagu tavaliselt nii ka seekord mõtsin ma, et küll siis saatusel on midagi plaanis, et ma just järgmise bussiga minema pean. Mhmh. Taneli leidsin bussipeatusest endale seltsiliseks ja sain talle ka pilgu peale visata enne äraminemist. Ja Katsdri nägin ära ja linnastunud Jumala ja läbimärja Kalle.

Kas Viljandi on ka paralleeldimensioon või ta kuulub Tartu alla?

(Aga see pilt... noh. Andur on neeger. Ta vabal ajal ei ole, aint siis kui mina võrdluseks olen.)

No comments: