December 21, 2008

Sest...

Viljandiga jõulueelne hüvastijätt oli armas... sest koju saab ka kinnisilmi minna... sest Merli tuba on mandariin... sest asfaldi peal saab libistada... sest Siimu vanaema ei lase teda ilma isikut tõendava dokumendita tuppa sisse... sest libapiparkoogid on head... sest Maili on nagu mina, ainult et tal on pikemad jalad... sest Priit tõi mulle kaalikaauraha... sest koduvana kõnnib nii armsasti... sest Piili armastab üksikuid puid... sest Jumal on õnnelik... sest Helina tuli kodumaale... sest Rainer ütles, et naised ei tohi pükstega käia... sest Andre õpetas valguspuldi selgeks... sest kostüümipidusid on nii palju... sest Otto tegi etenduse...sest Marel on õun ikka veel hinges... sest Tanel on must ainult sentimeetri võrra lühem... sest Maria-Anna võitis teist korda NaNoWriMo... sest ma olen limusiiniga sõitnud... sest Stella tahab minuga teatris käia... sest Panso räägib ilusatest asjadest... sest Are on meie neljas mees... sest vanaema ostab mulle sukapükse... sest Madis lõpuks ikka otsustab ümber... sest hilised õhtutunnid on kõige produktiivsemad... sest Anni joonistas lapsteraamatusse pilte... sest Vargamägi... sest Kaisa elab nii mõnusalt lähedal... sest Helena on nii hea, aga tal on madal hemoglobiin... sest Kalle leidis Tema... sest Elinale meeldivad Furbyd... sest minu nimi on kavalehel... sest Rainile sobib laulev tass... sest elu tuleb ise kätte... sest Leenu räägib nii palju... sest Triin teeb süüa... sest Iffi trummitundidest tunnen ma puudust... sest Kätlinist saab kirjanik... sest Varnja on üks ütlemata hea koht... sest mul on Kupit väga vaja... sest Andur teeb ikka veel leiba... sest Michelle mängib varahommikul mu varvastega... msest emmega on nii lihtne rääkida... sest Harlet on alati Aidas... sest Kirsti ei märka mind... sest mõnikord ma olengi nähtamatu... sest Siim Vahurile on hea sõnumeid saata... sest Väikese-Mari juures saab puid ladumas käia... sest nii palju lapsi sündis juurde... sest Endlas saab villastes sokkides ringi joosta... sest kõike on nii palju... sest neid on veel... sest ma kohe üldse mitte ei jäta aastaga vaikselt hüvasti, vaid hoian tast hästi kõvasti kinni.

No comments: