January 13, 2009

Nähti tihti taevas tähti? Tihti taevas tähti nähti.

Tom ütles, et mu sõber on telekas. Mitte telekas kui ese, vaid et seal sees on minu sõber. Tõsi. Andreas oli telekas.
Hiljem, kui Merli minu poole tuli, et telekat vaadata. Mitte niisama telekat, vaid näitlejaid seal sees, siis olin mina ka telekas. Mitte mina polnud telekas kui asi, vaid olin seal sees. Ise ka üllatusin.
Telekas rääkis veel, ehk siis seal sees räägiti, et Riias olid kehvad lood.
Ja hommikul ärkasin vihma peale, et siis vannitoa aknast keerlevaid-langevaid lumehelbeid püüda, et siis pärast jälle tibuvihma käes väravat lukust lahti ja uuesti kinni keerata. Vahepeal koristasin ka. Kogu korteri koristasin ära. Nüüd juba võib siin nagu eladagi.
Lisaks olid veel asjad. Emmega rääkisin pool tundi telefonis. Tegelikult kolmkümmend üks minutit ja mõned sekundid. Tuleb ikka täpne olla. Tegelikult enne rääkisin veel mõned minutit. Nende täpset arvu ei tea. "Nagu teine Eesti," ütles emme. Mõndade asjadega on nii.

welcome to estonia

No comments: