April 13, 2009

mi-ma-me-mi-mo-mu-mu-mo-mi-me-ma-mi

Mul oli väga tore päev, tänan küsimast. Ja väga tore nädalavahetus, hästi emmekeskne. Käisime jalgratastega sõitmas. Ma polnud seda eriti kaua harrastanud ja nüüd sain koguni seelikuga sõita. Nauding missugune! Ja emme tegi pashat kah ja vanaema ja Tõnis käisid külas ja mune värvisime (ja käisime riideid ostmas) ja vaatasime filme ja mängisin kassiga ja lugesin. Mõnus-mõnus. Ja ärkasin iga hommik vara. Siim ka just täna rääkis, et ta hakkab vist suureks kasvama, et ärkab iga hommik hirmvara. Mul on vist samamoodi. Reedel ärkasin 4:45 nii et silm ka ei pilkunud.
Igatahes täna oli ületee üks eriti nunnu poiss, kes kassiga mängis. Ma muidugi vaatasin kassi ja siis tema arvas, et ma vaatasin teda ja hüüdis: "Tele!" Ma ütlesin viisakalt vastu ja naeratasin. Ja siis paar tänavanurka eemal tuli Rainer ja tegi kalli ja oli armas, kuigi ta oleks võinud ka lihtsalt teisel pool teed olles lehvitada ja edasi kõndida. Koolis lõbustas Are mind pool tunnikest, kui kõik teised mind hüljanud olid. Ja Merlil on rahu hinges. Ning Stella avastas uue hobi. Sellega saab lähemalt tutvuda homme keskpäeva ja ühe vahel, meie koolis.
Täna olin ma täitsa uus tüdruk, nagu
Piili ütles, hoopis teise asja kohta küll...See oli vist öö vastu pühapäeva, kui ma nägin hästi palju Tanelit unes. Merli oli kah paar hetke, tegi Taneliga intervjuud nt, kui viimane esimesse klassi astuda tahtis. Unenägu põhines muidu suurel enamusel sellel, et Tanel pani orksi üles jubitubi videod sellest, kuidas meie ja mõned inimesed veel, olles koolieelikud või algklassilapsed, tegime eriti palju eriti kurje lollusi, olles ise nii nunnud, kui üldse saab. Siuke unenägu. Kasutaks juhust ja tervitaks Tanelit, kuna tal on kevad südames.

No comments: