August 15, 2009

Somewhere A Clock Is Ticking

Kuskil kolmapäeval või teisipäeval võtan ma ette järjekordse maale mineku. Kes tahavad, tulgu kaasa. Kauaks ma sinna jään - ma täpselt ei tea. Aga kavatsen end maailmast ära lõigata ja niisama pilvi vaadata (mis ilmselt tähendab, et ma saan kappe ja põrandaid värvida). Enne on mul siiski veel paar päeva, mis vajavad sisustamist, nii et olen avatud kõigile ettepanekutele.

Eile oli muidu Kaisa vanaks saamise tähistamise päev kah. Nagu viimasel ajal igal pool nii sai ka sealne pidu mööda saadetud "tahaks" tähe all. Kuigi mujal on lihtsalt saand väga palju räägitud, et kuhu ja mida tahaks. Eile me lihtsalt kehastusime nendeks, kelleks me kunagi tahtsime saada.

Ja august ei ole ikka veel nõus olnud mulle tähti näitama.

1 comment:

Anonymous said...

Ehk siis reis oli tore. Ja kui te ainult päeval ja õhtul ja öösel rannas olite, siis kas sa päikest ka said?