January 07, 2010

In a million years...

Minu emotsionaalne tasakaal on vist küll kaaluta olekus. Vahepeal tunnen, et olengi rahu ise, sest kõik on nii hästi ja väljas sajab vaikselt lund ja kodus olles tundubki nagu elaksin iglus ja ega ju tegelikult ei ole üldse kiiret nende asjadega ja ma ju võin neid isegi teha, tegelikult on ju päris põnev. Paar hetke hiljem (tavaliselt küll järgmine päev) avastan end nii suures stressis olemas, et ei saa maailmast üldse aru. Et miks ja kuidas ja ma ei taha ja ei oska ja mul pole isegi väikest motivatsiooni, et midagi üldse katsetadagi. Tõmbaks ainult teki üle pea ja karjuks enda sisse nii kõvasti, et väljas olev vaikus muutub kõrvulukustavalt valjuks. Järgmine samm on see, kus ma joon teed ja vaatan filme ja kõlgutan jalgu ja peas pole ühtegi mõtet. Ja edasi tuleb rahu ja siis stress ja siis jalgade kõlgutamine ja uuesti rahu ja...
Tegelikult on nii, et ma ei kurda üldse. Viriseks ainult hästi palju, aga ei kurdaks, sest asjad ju tegelikult liiguvad. Küll lume all ja päris hästi ei saa aru kuhu suunas, aga liiguvad.

Eile käisin ostsin endale poest greibi ja jäätise.

Täna on Nuudipäev. Enne lugesin, et Nudistipäev ja mõtlesin, et neil on küll päris külm. Siis lugesin, et Nuudlipäev ja sellega ma olin päris rahul. Nuudlipäev oleks igatahes etem. Misasi see Nuudipäev on?


Enne, kui ma Tallinnast lahkusin, nägin bussis ühte magavat asotsiaali. Vähemalt ta väga tundus sellise mehena. Magas seal juba siis, kui mina peale tulin ja tuli minuga koos lõpus maha. Aga paar peatust enne lõppu ärkas ta üles, võttis kotist miski klaasist pudeli (eks ma ikka eeldasin, et see on teate-küll-mis) ja lasi endale sealt paar sortsu lõhna peale. Kusjuures päris hea lõhn oli.


(...
I would never authorize you to unleash your naked greed and give it unconditional license to careen through the world gobbling and acquiring and appropriating. However, due to an odd blip in the astrological configurations, I am at liberty to give you permission to unleash your discerning, elegant greed and grant it a temporary dispensation to sample more than usual of anything that captivates your ravenous imagination. - Minu selle nädala horoskoop.)

No comments: