September 01, 2011

Kell on nulli minuti pärast 45.


Ma ei tea, mis päev on. Tegelikult tean täpselt - reede on. Aga kõik proovivad mulle vastupidist väita. Ja kool algas juba esmaspäeval, see on ka täiesti selge. Ei olnud nii, et alles teisipäeval olid loengud. See nädal on olnud ekstrapikk ja ta ei ole veel üldse läbi. Puhkepaus tuleb võib-olla... praegu on. Neli tundi kahe asja vahel on puhkepaus. Siis saab kirju lugeda ja ainetele registreeruda. Muul ajal tuleb seltskondlik olla ja vihma käes (või kui õnne on, siis ka päikese käes) mööda Tartut kõndida ja nimesid õppida ja kokkusaamistel käia ja tutvuda ja loengutesse jõuda ja vahepeal tuleb isegi söömine meelde. Ma tegelikult tahaksin vahepeal veidi pikemat puhkepausi, sest see mõnus rahulik elutempo, mis mul vahepeal olnud on, ei taha nii kiirelt kaduda, kuid praegu ei raatsi ma küll veel millegi arvelt seda puhkust lubada. Mõnus on. Vaikselt hakkab Tartu ka omaks saama. Tähendab, ta on koguaeg oma olnud, kuid nüüd on kõik hoopis teistmoodi.

Hõõgveini tahaks. Ahjaa. Ökorebane olen ihult ja hingelt. Hetkel. Kuigi vannet veel andnud ei ole. Küll seda ka jõuab.

No comments: